Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το διεκδικούν και το προετοιμάζουν σωστά και με συνέπεια...

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ απο τη Νόπη Σιδηροπούλου, Φιλόλογο των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Τα θέματα της Ιστορίας είναι βατά και ανεμενόμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους. Θεωρούνται διαβαθμισμένης δυσκολίας και εξετάζουν μεγάλο μέρος της ύλης. Η διατύπωση τους δεν προκαλεί προβλήματα στους καλά διαβασμένους μαθητές. Η πρώτη ομάδα δεν περιλαμβάνει εκπλήξεις. Οι ερωτήσεις ανάπτυξης καλύπτουν συγκεκριμένα χωρία του σχολικού βιβλίου. Η δεύτερη ομάδα που καλύπτει τις πηγές ήταν αρκετά ξεκάθαρη και δεν περιέχει δυσκολία στη σύνθεση των πηγών.

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΕΠΠ απο τον Σταύρο Δημαρχόπουλο, Καθηγητή ΑΕΠΠ των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας συνολικά. Πιο ειδικά, η δυσκολία ήταν κλιμακούμενη. Τα Α και Β ήταν απ'τα ευκολότερα που γινόταν να πέσουν (Σ/Λ, πολλαπλής στο Α και όλο το Β). Τα πρώτα υποερωτήματα των Γ και Δ ήταν αρκετά απλά και η δυσκολία ήταν στα Δ2, Δ4, Δ5 και Γ4. Από αυτά όλες οι περιπτώσεις του Δ ήταν ταυτόχρονα αναμενόμενες και δουλεμένες στις τάξεις των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ. Το Γ4 ξεχώρισε ως μια ρουτίνα κώδικα που έπρεπε να την έχεις δει για να έχεις καλές πιθανότητες να τη γράψεις. Η μεγάλη επιτυχία των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ έγκειται στο γεγονός ότι στα τελευταία επαναληπτικά μαθήματα μελετήθηκαν περιπτώσεις ασκήσεων σαν τα Α2,Α4,Β1,Β3,Β4,Γ4,Δ4,Δ5. Μάλιστα τα Δ4 και Δ5 ήταν τα ίδια με αυτά που μελετήθηκαν στη τάξη!

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ απο τη Ματίνα Λασκαρίδου, Φιλόλογο των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, για καλά όμως προετοιμασμένους μαθητές, κρίνεται το διδαγμενο κείμενο των Αρχαίων Ελληνικών, στη σημερινή μέρα των Πανελληνίων για τους υποψηφίους των ανθρωπιστικών σπουδών. Τα θέματα κρίνονται βατά και διατυπωμένα με σαφήνεια. Το κείμενο έχει διδαχθεί και εξεταστεί σε διαγώνισμα του φροντιστηρίου μας. Το άγνωστο κείμενο δεν παρουσίαζε συντακτικές δυσκολίες, ωστόσο η μετάφραση σε ορισμένα σημεία προβλημάτισε τους υποψηφίους. Οι γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις έχουν διδαχθεί και εξεταστεί σε επανειλημμένες γραπτές αξιολογήσεις από το φροντιστήριο μας και δεν κρίνονται ιδιαίτερα απαιτητικές για έναν υποψήφιο με καλή γνώση της γραμματικής και του συντακτικού.

ΠΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ (Διημερίδα των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ)

Ημερίδα των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ με θέμα "Σπουδές, Σχολές & Επαγγέλματα του Μέλλοντος"

Μια μοναδική ενημερωτική εκδήλωση διοργανώθηκε απο τα Φροντιστήρια ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ , το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου, με σημαντικές πληροφορίες για: 1.) Tις άγνωστες ευκαιρίες που δημιουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη & τις Νέες Τεχνολογίες στους περισσοτέρους κλάδους 2.) Τις “κλασικές” σπουδές που οδηγούν σε καινοτόμες ειδικότητες 3.) Τα Άγνωστα Επαγγέλματα του Μέλλοντος 4.) Τις αλλαγές και παγίδες του Συστήματος Εισαγωγής στην Επιλογή Σπουδών 5.) Τη διεπιστημονικότητα των τμημάτων και τις μοναδικές ευκαιρίες που δημιουργεί 6.) Τους παράγοντες που συμβάλλουν για την Επιτυχία στις εξετάσεις

Τα Φροντιστήρια ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ στο 7ο ΟΜΑΔΙΚO ΠΡΩΤAΘΛΗΜΑ ΒΑΒΙΝΙ 2024

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 7ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΒΑΒΙΝΙ 2024 στο 2ο ΓΕΛ ΘΈΡΜΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ στις 18 και 19 Μαϊου! Συνολικά πήραν μέρος 63 αθλητές από 12 ομάδες. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους Συλλόγους που έλαβαν μέρος! Ένα μεγάλο μπράβο στους νικητές όπως και σε όλα τα παιδιά που διαγωνίστηκαν! Τέτοιες προσπάθειες αξίζουν τα συγχαρητήρια και τη στήριξή μας!

Συνεχόμενες Πρωτιές!

Διαχρονικές Επιτυχίες

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ απο τη Συμώνη Αϊβαζόγλου, Χημικό των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Τα φετινά θέματα χημείας ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, διατυπωμένα με σαφήνεια και εξέταζαν μεγάλο εύρος της ύλης. Σε σχέση με τα περσινά ,ήταν λίγο πιο απαιτητικά αλλά μικρότερης έκτασης. Πιο συγκεκριμένα: ΘΕΜΑ Α & Β ➡️ Χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες οι απαντήσεις των θεμάτων, με λίγη προσοχή στις λεπτομέρειες των αιτιολογήσεων στο Θέμα Β. ΘΕΜΑ Γ ➡️ περιέχει την αναμενόμενη θεματολογία και ενδεχομένως θα δυσκολέψει τους υποψηφίους στις ενώσεις Λ και Μ του θέματος Γ1. ΘΕΜΑ Δ ➡️ μεγαλύτερη δυσκολία παρουσιάζει το Θέμα Δ το οποίο όμως δεν απαιτεί εξειδικευμένους χειρισμούς με εξαίρεση το ερώτημα Δ3.α. Τα θέματα : Α1, Α2, Α3, Α5 1-4 Β1α,β ,Β3 β,γ Γ1β, Γ2α,γ, Γ3 Δ1, Δ2β διδάχτηκαν στις τάξεις των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ, ενώ παρόμοιο με το Δ3β είχαμε βάλει σε διαγώνισμα μας!

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ απο τα Φροντιστήρια ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Στο θέμα Α η θεωρία ήταν αναμενόμενη και οι ερωτήσεις Σ/Λ χωρίς ιδιαίτερες παγίδες. Στο θέμα Β ελέγχονται βασικές γνώσεις. Ο υποψήφιος πρέπει να προσέξει σε κάποιες λεπτομέρειες για να συγκεντρώσει και τις 25 μονάδες. Στο θέμα Γ στα δυο πρώτα ερωτήματα ο καλά προετοιμασμένος υποψηφιος δε θα πρέπει να συναντήσει ιδιαίτερες δυσκολίες. Το τρίτο ερώτημα θέλει προσοχή ενώ το τέταρτο είναι ένα ερώτημα που δυσκολεύει αρκετούς μαθητές. Στο θέμα Δ το ερώτημα Δ3 αλλά κυρίως το Δ4 είναι εκείνα που μαζί με το Γ4 θα καθορίσουν τις υψηλότερες βαθμολογίες.

Καλό μήνα! Καλό Καλοκαίρι!

Κοπή βασιλόπιτας των φροντιστηρίων μας! Καλή σχολική χρονιά με πολλές επιτυχίες!

Καλή Χρονιά απο τα Φροντιστήρια ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ! 🙂

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ απο τη Ματίνα Λασκαρίδου, Φιλόλογο των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Το θέμα των σημερινών εξετάσεων στη Νεοελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία, αφορά στην αξία του ταξιδιού ως μέσου ψυχικής εκτόνωσης και αυτοπραγμάτωσης του ανθρώπου. Τα Κείμενα αναφοράς δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην κατανόησή τους και τροφοδοτούν τον μαθητή να επεξεργαστεί το θέμα. Το θέμα Α αποτελεί τυπικό ερώτημα της περίληψης, που απαιτούσε την ικανότητα της πύκνωσης, προκειμένου να μη ξεπεραστεί ο αριθμός των λέξεων. Το θέμα Β απαιτούσε προετοιμασία και μελέτη της θεωρίας. Στο θέμα Γ ζητήθηκε η προσωπική ανταπόκριση των μαθητών, όπως είθισται. Ο εντοπισμός των κειμενικών δεικτών για την υπεράσπιση της ερμηνευτικής προσέγγισης δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη δυσκολία. Στο Θέμα Δ οι υποψήφιοι κλήθηκαν να επιχειρηματολογήσουν για το αν το ταξίδι αποτελεί για τους ίδιους μέσο εκτόνωσης και αναζωογόνησης και να προτείνουν τρόπους με τους οποίους οι ίδιοι αναζητούν την ηρεμία και την ισορροπία τους. Ένα θέμα που αφήνει την ελευθερία στον μαθητή να τοποθετηθεί προσωπικά. Συνολικά, τα θέματα δεν παρουσιάζουν δυσκολίες για τον μαθητή που έχει προετοιμαστεί επαρκώς στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας και έχει εξασκηθεί να διατυπώνει την προσωπική του άποψη.

Διαχρονική Αξία - Εγγύηση Επιτυχίας

"Το 1990 εγώ και οι συνεργάτες μου με πολλή διάθεση δημιουργήσαμε τον εκπαιδευτικό χώρο με την επωνυμία «Φροντιστήρια Βογιατζής». Οργανώσαμε μια μαθητική «κυψέλη» με χαρακτηριστικό γνώρισμα το πάθος για τη μετάδοση της γνώσης. Όλα αυτά τα χρόνια νιώσαμε υπερηφάνεια -και δικαίως- για την εισαγωγή των μαθητών μας στις πανεπιστημιακές σχολές με υψηλά ποσοστά επιτυχίας φτάνοντας και στο απόλυτο 100%." Δημήτριος Βογιατζής, Μαθηματικός Α.Π.Θ., Master of Business Administration

Διαχρονικές Επιτυχίες!

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ απο τη Χριστίνα Μουστακίδου, Χημικό των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Τα φετινά θέματα της χημειας ειχαν μικρό βαθμό δυσκολίας. Απαιτούσαν καλά διαβασμένος μαθητές. Ήταν κατανοητά στην διατύπωση, χωρίς ασάφειες, και χωρίς εκπλήξεις. Όλα τα θεματα καλυπτονταν σε μεγάλο ποσοστό από την υλη του σχολικού βιβλίου. Υπήρχαν τμήματα της ύλης που δεν περιλαμβάνονταν στα θέματα πράγμα ομως αναμενόμενο σε τόσο όγκο ύλης.

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ απο τη Ξανθή Στατήρη, Βιολόγο των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Τα θέματα της Βιολογίας ήταν συνολικά πιο απαιτητικά από τα περσινά για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές. Κάλυπταν όλα τα κεφάλαια της ύλης και ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια. Το θέμα Α και το θέμα Β ήταν από τα πιο εύκολα των τελευταίων ετών και βασίζονταν αποκλειστικά στη θεωρία. Το θέμα Γ και συγκεκριμένα το Γ1 ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό, πρωτότυπο και ίσως χρονοβόρο για τους μαθητές αφού θα έπρεπε να γίνει διερεύνηση. Επιπλέον η λύση του Γ1 επηρέαζε και το Γ2 και Γ3 τα οποία όμως δεν παρουσίαζαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Το θέμα Δ ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, χωρίς ασάφειες ωστόσο ήταν μεγαλύτερο σε έκταση σε σχέση με τα περσινά.

Δράσεις των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Εκδόσεις "ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ": Τα Βιβλία των Επιτυχιών!

ΤΑ "ΜΥΣΤΙΚΑ" ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Τα Φροντιστήρια ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ πραγματοποίησαν σεμινάριο με θέμα "Σκέφτομαι, σχεδιάζω, καταστρώνω και γράφω την έκθεση". Πιο συγκεκριμένα, μαθητές και μαθήτριες παρακολούθησαν σε πραγματικό χρόνο καταξιωμένες φιλολόγους των Φροντιστηρίων ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ να διαβάζουν ένα θέμα, να οργανώνουν ένα σχεδιάγραμμα ιδεών σε θεματικούς άξονες και να γράφουν μια ολοκληρωμένη έκθεση. Στόχος του σεμιναρίου ήταν: 1.) Να εξοικειωθεί ο μαθητής στον σχηματισμό επιχειρημάτων με βάση τα ζητούμενα του θέματος. 2.) Να οργανώσει τη σκέψη του με βάση θεματικούς άξονες, ακόμη κι αν δεν έχει ιδέες για το θέμα. 3.) Να κατανοήσει τη σημασία μιας σωστής δομής του κειμένου. 4.) Να δίνει έμφαση στο ειδικό λεξιλόγιο. 5.) Να αντιμετωπίσει την έκθεση χωρίς άγχος και να μάθει πως να γράφει έκθεση.

ΠΕΤΥΧΑΜΕ τα ΘΕΜΑΤΑ των Πανελλαδικών εξετάσεων στην ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ!