Τα φετινά θέματα των μαθηματικών για τα ΕΠΑΛ χαρακτηρίζονται βατά, αν εξαιρέσουμε δύο ερωτήματα στο θέμα Δ.
Στο θέμα Α (θεωρία) η απόδειξη, ο ορισμός και οι ερωτήσεις κλειστού τύπου (Σωστό – Λάθος και συμπλήρωσης κενών) που ζητήθηκαν δεν είχαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία.
Στο θέμα Β, τα ερωτήματα ήταν σαφή, απλά και χωρίς δύσκολες πράξεις.
Το θέμα Γ ήρθε σωστά και έγκαιρα μία διόρθωση από την επιτροπή. Το θέμα της στατιστικής ήταν κι αυτό απλό, με συνηθισμένες ερωτήσεις και απλές πράξεις. Το ερώτημα Γ4 απαιτούσε τη γνώση μιας (σημαντικής) λεπτομέρειας από τη θεωρία, αλλά βαθμολογούνταν μόνο με 3 μόρια.
Το Δ1 ήταν σαφώς το πιο δύσκολο θέμα των φετινών εξετάσεων. Απαιτούσε καλή γνώση γεωμετρίας και σωστή κατανόηση του προβλήματος. Ακόμα κι αν κάποιος μαθητής αδυνατούσε να απαντήσει το ερώτημα αυτό, μπορούσε με σχετική ευκολία να γράψει τα ερωτήματα Δ2 και Δ3 που απαιτούσαν βασικές δεξιότητες χωρίς και πάλι να χρειάζονται απαιτητικές πράξεις (κάτι που δυσκολεύει τους μαθητές των ΕΠΑΛ). Το ερώτημα Δ4 είχε κάποια δυσκολία αν και παρόμοια ερωτήματα έχουν ζητηθεί κι άλλες φορές τα τελευταία χρόνια και αρκετοί μαθητές ήταν εξοικειωμένοι μ’ αυτά.
Τα θέματα, συγκριτικά με πέρυσι, ήταν ελαφρώς ευκολότερα.